Number of the records: 1
Rodiče nadaných dětí v situacích pedagogického rozhodování
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Střelec, Stanislav, 1944- (author) Title statement Rodiče nadaných dětí v situacích pedagogického rozhodování = The parents of gifted children in situations of educational decision making / Stanislav Střelec, Lenka Frimlová Another responsib. Frimlová, Lenka (author)
Par.title Parents of gifted children in situations of educational decision making In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 73-83 Subj. Headings talentované děti rodiče a děti výchova dítěte pedagogický výzkum - Česko kvalitativní výzkum - Česko Form, Genre články ze sborníku Annotation Vychovávat nadané dítě je jedním nejnáročnějších úkolů, se kterým se mohou rodiče v životě setkat. Takové dítě se zpravidla odlišuje od svých vrstevníků nejen svými mimořádnými schopnostmi, ale také řadou dalších znaků a projevů. Studie přináší poznatky z výzkumné sondy zaměřené na edukační otázky provázející proces rodičovské identifikace s touto skutečností v případě jejich dětí navštěvujících 1. stupeň základní školy. Téma je pokračováním řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Upbringing of gifted child is one of the hardest tasks their parents can be confronted with throughout their life. The gifted child usually differs from other peers not only in child’s exceptional abilities but also in number of other signs and symptoms. The study provides findings from the research focused on educational issues associated with the process of parental identification with this fact in the case of children attending first grade of primary school. The topic is a follow-up of Faculty of Education’s Research Intent MSM0021622443 Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education. Conspect 37 - Výchova a vzdělávání Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1