Number of the records: 1
Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Kunz, Vilém, 1974- (author) Title statement Propagace společensky odpovědného podnikání v ČR = Promotion of corporate social responsibility in the Czech Republic / Vilém Kunz Par.title Promotion of corporate social responsibility in the Czech Republic In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 72-80 Subj. Headings společenská odpovědnost firem - Česko podniky - Česko ceny a vyznamenání - Česko Form, Genre články ze sborníku Annotation V posledních letech žijeme ve světě rostoucího zájmu o problematiku společenské odpovědnosti (CSR), která je podporována nejen ze strany nadnárodních a mezinárodních organizací, Evropské unie, řady vlád, ale i firem samotných. V současné době, kdy čelíme ekonomické krizi, je široce rozšířená podpora CSR znovu ověřována. Také z těchto důvodů je třeba i v České republice hledat i nadále další cesty, které přispějí k široké implementaci myšlenek CSR do každodenní praxe podnikatelského sektoru tak, aby se CSR dlouhodobě stala nedílnou součástí jejich strategie. Domnívám se, že jednou z těchto cest k rozšiřování CSR v ČR může být i využití nástrojů integrované marketingové komunikace. Příspěvek se snaží analyzovat současnou situaci v této oblasti a následně přináší také vlastní návrh k efektivnímu využití integrované marketingové komunikace pro rozšiřování CSR v ČR. In recent years we have lived in a world of rising interest in the issues of social responsibility, that is supported not only by the multinational and international organizations, the European Union and the governments but also by the firms themselves. At present, when we are facing the economic crisis, a widely spread support of CSR is being tested again. Also from these reasons it is necessary to look for ways that will contribute to implementation of CSR ideas into everyday practice of the business sector so that CSR would become a part of the strategy in the long-term. In my opinion one of the ways for implementation may be the utilization of integrated marketing communication tools. The paper tries to analyze the contemporary situation in this area and brings own suggestion in effective utilization of integrated marketing communication for expanding CSR in the Czech Republic. Conspect 005 - Management. Řízení Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1