Number of the records: 1
Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions
Main entry-name Furtak, Erin Marie (author) Title statement Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions / Erin Marie Furtak Edition statement First published Publication New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 Phys.des. xii, 199 stran : ilustrace ISBN 978-1-138-67229-1 (vázáno) Edition Routledge research in education Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Subj. Headings vzdělávací instituce a organizace - Spojené státy americké pedagogické dovednosti - Spojené státy americké vzdělávání učitelů - Spojené státy americké pedagogické dovednosti pedagogická evaluace formativní hodnocení profesní rozvoj učení Form, Genre příručky Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání Country Spojené státy americké Language English Copy count 1, currently available 0 Database Naučná literatura book
Call number Track No. Location Sublocation Info 99458 485224 Knihovna III Dlouhodobá výpůjčka - učitel
Number of the records: 1