Number of the records: 1  

Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions

  1. Main entry-name Furtak, Erin Marie (author)
    Title statementSupporting teachers' formative assessment practice with learning progressions / Erin Marie Furtak
    Edition statementFirst published
    PublicationNew York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018
    Phys.des.xii, 199 stran : ilustrace
    ISBN978-1-138-67229-1 (vázáno)
    EditionRoutledge research in education
    NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings vzdělávací instituce a organizace - Spojené státy americké
    pedagogické dovednosti - Spojené státy americké
    vzdělávání učitelů - Spojené státy americké
    pedagogické dovednosti
    pedagogická evaluace
    formativní hodnocení
    profesní rozvoj
    učení
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    CountrySpojené státy americké
    LanguageEnglish
    Copy count1, currently available 0
    DatabaseNaučná literatura
    book

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    99458485224KnihovnaIIIDlouhodobá výpůjčka - učitel

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.