Number of the records: 1  

Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation

  1. Main entry-name Andrade, Heidi L. (author)
    Title statementUsing formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation / Heidi Andrade and Margaret Heritage
    Another responsib. Heritage, Margaret (author)
    Edition statementFirst published
    PublicationNew York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2018
    Phys.des.xii, 127 stran : ilustrace
    ISBN978-1-138-65303-0 (brožováno)
    978-1-138-65300-9 (vázáno)
    NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Subj. Headings výchova a vzdělávání
    formativní hodnocení
    pedagogická evaluace
    didaktické testy
    cílená zpětná vazba
    Form, Genre příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    CountrySpojené státy americké
    LanguageEnglish
    Copy count1, currently available 0
    DatabaseNaučná literatura
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    99460485226KnihovnaIIIDlouhodobá výpůjčka - učitel
    Using formative assessment to enhance learning, achievement, and academic self-regulation

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.