Number of the records: 1  

New religious movements in the world of contemporary marketing communication

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Adamík, Marek, 1980- (author)
    Title statementNew religious movements in the world of contemporary marketing communication = Nová náboženská hnutí ve světě soudobé marketingové komunikace / Marek Adamík
    Par.titleNová náboženská hnutí ve světě soudobé marketingové komunikace
    In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 124-131
    Subj. Headings marketing
    marketingová komunikace
    náboženská hnutí - Česko
    křesťanské církve - Česko
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationThis chapter introduces issues of marketing communication with regard to new religious movements in the Czech Republic. It resolves the apparent incompatibility of the terms and analyzes selected religious organizations from the perspective of marketing mix - product, place, communication and price. To illustrate the differences between "traditional" and "new" churches, examples of Christian groups are discussed at the end of each chapter.
    Kapitola uvádí čtenáře do problematiky marketingové komunikace a nových náboženských hnutí v České republice. Pojmově se vyrovnává s jejich zdánlivou neslučitelností a vybrané náboženské organizace analyzuje z hlediska marketingového mixu - produktu, místa, komunikace a ceny. Na konci každé podkapitoly jsou pro ilustraci rozdílů mezi "tradičním" a "novým" nastíněny i některé křesťanské církve.
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    CountryČesko
    LanguageEnglish
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.