Number of the records: 1
New religious movements in the world of contemporary marketing communication
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Adamík, Marek, 1980- (author) Title statement New religious movements in the world of contemporary marketing communication = Nová náboženská hnutí ve světě soudobé marketingové komunikace / Marek Adamík Par.title Nová náboženská hnutí ve světě soudobé marketingové komunikace In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 124-131 Subj. Headings marketing marketingová komunikace náboženská hnutí - Česko křesťanské církve - Česko Form, Genre články ze sborníku Annotation This chapter introduces issues of marketing communication with regard to new religious movements in the Czech Republic. It resolves the apparent incompatibility of the terms and analyzes selected religious organizations from the perspective of marketing mix - product, place, communication and price. To illustrate the differences between "traditional" and "new" churches, examples of Christian groups are discussed at the end of each chapter. Kapitola uvádí čtenáře do problematiky marketingové komunikace a nových náboženských hnutí v České republice. Pojmově se vyrovnává s jejich zdánlivou neslučitelností a vybrané náboženské organizace analyzuje z hlediska marketingového mixu - produktu, místa, komunikace a ceny. Na konci každé podkapitoly jsou pro ilustraci rozdílů mezi "tradičním" a "novým" nastíněny i některé křesťanské církve. Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média Country Česko Language English Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1