Number of the records: 1
Vážná hudba na internetu
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (author) Title statement Vážná hudba na internetu = Classical music on Internet / Radim Bačuvčík Par.title Classical music on Internet In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 140-146 Subj. Headings marketing kultury internetový marketing marketingová komunikace reklama a propagace vážná hudba internet Form, Genre články ze sborníku Annotation Kapitola se zabývá možnostmi využití internetu jako dynamicky se rozvíjejícího média při marketingové komunikaci a propagaci vážné hudby. Všímá si způsobu, jakým hudební instituce, osobnosti z oblasti vážné hudby a především její příznivci v současné době s internetem pracují, srovnává tento stav se situací před třemi lety a naznačuje možnosti jeho využití v budoucnosti. This chapter deals with the possibilities of dynamically developing internet communication as a media of marketing communication and promotion of the classical music. It demonstrates some examples of today's music institutions', classical music celebrities' and music listeners' using of internet, compares it with the situation three years ago and discusses the possibilities of using internet in promotion of classical music in the future. Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média 78 - Hudba Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1