Number of the records: 1  

Vážná hudba na internetu

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (author)
    Title statementVážná hudba na internetu = Classical music on Internet / Radim Bačuvčík
    Par.titleClassical music on Internet
    In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 140-146
    Subj. Headings marketing kultury
    internetový marketing
    marketingová komunikace
    reklama a propagace
    vážná hudba
    internet
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationKapitola se zabývá možnostmi využití internetu jako dynamicky se rozvíjejícího média při marketingové komunikaci a propagaci vážné hudby. Všímá si způsobu, jakým hudební instituce, osobnosti z oblasti vážné hudby a především její příznivci v současné době s internetem pracují, srovnává tento stav se situací před třemi lety a naznačuje možnosti jeho využití v budoucnosti.
    This chapter deals with the possibilities of dynamically developing internet communication as a media of marketing communication and promotion of the classical music. It demonstrates some examples of today's music institutions', classical music celebrities' and music listeners' using of internet, compares it with the situation three years ago and discusses the possibilities of using internet in promotion of classical music in the future.
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    78 - Hudba
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.