Number of the records: 1  

On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Kovařík, Pavel (author)
    Title statementOn-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 = On-line tools in the US Senate campaign 2010 / Pavel Kovařík
    Phys.des.4 tabulky
    Par.titleOn-line tools in the US Senate campaign 2010
    In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 182-190
    Subj. Headings politický marketing - Spojené státy americké
    internetový marketing - Spojené státy americké
    volby - Spojené státy americké
    volební kampaň - Spojené státy americké
    fundraising - Spojené státy americké
    sociální média
    internetové sociální sítě
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationTradiční je v americké politice všudypřítomné. Obyvatelé Spojených států chodí k volbám na různých úrovních častěji než Evropané. To přispívá k vyšší míře profesionalizace americké politiky, s čímž souvisí i hledání nových efektivních komunikačních kanálů. Využití a fungování nových médií v amerických kampaních bude hlavní náplní textu. Jejich význam podtrhává 240 mil. uživatelů internetu mezi 310 mil. obyvateli USA. Rekordní výdaje za americkou kampaň ve výši 4 mld. dolarů v roce 2010 navozují otázku, jaký je význam on-line médií pro fundraising. Text nabízí milníky v přechodu od tradičních k novým médiím v amerických kampaních a na příkladu posledních voleb do Senátu analyzuje míru využití on-line nástrojů a vliv sociálních sítí na fundraising a volební výsledky.
    Traditional is ever-present in American politics. The Americans have the elections more often than Europeans on the various levels. All these factors contribute to the professionalization of American politics. This relates with seeking of the new effective communication channels. Utilizing and working of new media in American campaigns is the main topic of presented text. It is exalted by the 240 million users in between 310 million Americans. The most expensive campaign reached $ 4 billion in 2010 sets the question, what is the importance of on-line media to the fundraising. This text is the review of the main milestones on the way from the traditional to the new media in American campaigns. It analyzes the size of the new media using and the impact of social networks on the fundraising and election returns.
    Conspect324 - Volby, volební kampaně, referenda
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.