Number of the records: 1
Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Růžičková, Kamila, 1971- (author) Title statement Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK / Kamila Růžičková, Lucie Slezáková Misařová, Martin Kaliba Another responsib. Misařová, Lucie (author)
Kaliba, Martin (author)
In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014. - S. 42-48 Subj. Headings Augustin - středisko pro studenty se specifickými potřebami studenti se speciálními vzdělávacími potřebami speciální vzdělávací potřeby inkluzivní pedagogika integrovaná výchova a vzdělávání vysokoškolské studium e-learning vzdělávací programy Moodle Form, Genre články ze sborníku Annotation Příspěvek představuje eLearningový edukační program "Strategie při komunikaci a edukaci studentů se specifickými potřebami na UHK", který je realizován jako součást projektu "Zkvalitnění a rozšíření možnosti studia na Univerzitě Hradec Králové pro studenty se specifickými potřebami" (reg. č. CZ 1.07/2.2.00/29.0004). Edukační program je určen klíčovým zaměstnancům UHK. Lze jej aplikovat i do prostředí jiné VŠ. Cílem edukačního programu je podpořit kvalitu jednání se studenty se specifickými potřebami a jejich vzdělávání. V rámci programu jsou účastníci kurzu vybaveni kompetencemi k jednání s těmito studenty, edukaci a organizaci podpůrných služeb. Obsah kurzu je rozpracován na obsahy obecné, specifické pro studenty s různými druhy zdravotního postižení či jiného znevýhodnění a metodicko-organizační. Kurz je doplněn o množství příkladů z praxe, popis konkrétních situací, autoevaluační testy a možnost absolvovat workshopy a konzultace s jednotlivými odborníky. Forma se opírá o nástroj LMS Moodle. Vzdělávání zaměstnanců lze považovat za klíčový prvek pro ovlivnění rozvoje inkluzivního vysokoškolského prostředí. Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1