Number of the records: 1
Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice
Main entry-name Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (author) Title statement Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková Another responsib. Daniel, Stanislav (author)
Folwarczný, Roman (author)
Hájek, Oldřich, 1981- (author)
Lebeda, Tomáš, 1976- (author)
Lysek, Jakub, 1989- (author)
Marek, Daniel, 1969- (author)
Navrátilová, Alena (author)
Soukop, Michal (author)
Zymová, Kateřina (author)
Zapletalová, Markéta (author)
Žídková, Markéta, 1975- (author)
Publication Praha : Česká školní inspekce, 2019 Phys.des. 94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno) Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings Progress in International Reading Literacy Study mezinárodní programy a projekty - země světa - 2001-2020 čtenářská gramotnost - Česko - 2011-2020 informační a komunikační technologie ve vzdělávání - Česko - 2011-2020 hodnocení žáků - Česko - 2011-2020 základní školy - Česko - 2011-2020 Form, Genre výzkumné zprávy Chronological data 2016 2001-2020 2011-2020 Conspect 37 - Výchova a vzdělávání Country Česko Language Czech Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 98863/163 490209 Knihovna III In-Library Use Only
Number of the records: 1