Number of the records: 1  

Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

  1. Main entry-name Brusenbauch Meislová, Monika, 1984- (author)
    Title statementRole rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková
    Another responsib. Daniel, Stanislav (author)
    Folwarczný, Roman (author)
    Hájek, Oldřich, 1981- (author)
    Lebeda, Tomáš, 1976- (author)
    Lysek, Jakub, 1989- (author)
    Marek, Daniel, 1969- (author)
    Navrátilová, Alena (author)
    Soukop, Michal (author)
    Zymová, Kateřina (author)
    Zapletalová, Markéta (author)
    Žídková, Markéta, 1975- (author)
    PublicationPraha : Česká školní inspekce, 2019
    Phys.des.94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm
    ISBN978-80-88087-21-2 (brožováno)
    NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings Progress in International Reading Literacy Study
    mezinárodní programy a projekty - země světa - 2001-2020
    čtenářská gramotnost - Česko - 2011-2020
    informační a komunikační technologie ve vzdělávání - Česko - 2011-2020
    hodnocení žáků - Česko - 2011-2020
    základní školy - Česko - 2011-2020
    Form, Genre výzkumné zprávy
    Chronological data 2016
    2001-2020
    2011-2020
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    CountryČesko
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    DatabaseNaučná literatura
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    98863/163490209KnihovnaIIIIn-Library Use Only
    Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice
    Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.