Number of the records: 1
Marketing
Main entry-name Armstrong, Gary (author) Title statement Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler with Marc O. Opresnik Another responsib. Kotler, Philip, 1931- (author)
Opresnik, Marc Oliver, 1969- (author)
Edition statement Thirteenth edition,Global edition Publication Harlow : Pearson, [2017] Copyright notice date ©2017 Phys.des. 669 stran : barevné ilustrace ; 28 cm ISBN 978-1-292-14650-8 978-1-292-14650-8 (brož.) Wrong ISBN 1-292-14650-8 Note "Authorized adaptation from the United States edition, entitled Marketing: an introduction, 13th edition, ISBN 978-0-13-414953-0, by gary Armstrong and Philip Kotler, published by Pearson Education c2016"--Rub titulní strany. Terminologický slovník Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Country Velká Británie Language English Copy count 5, currently available 3, at library only 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 101445 490260 Knihovna II 101445 490261 Knihovna II In-Library Use Only 101445 490262 Knihovna II 101445 490263 Knihovna II 101445 490264 Knihovna II vypůjčený (until 17.06.2024)
Number of the records: 1