Number of the records: 1
Principles of marketing
Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (author) Title statement Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong with Marc Oliver Opresnik Another responsib. Armstrong, Gary (author)
Opresnik, Marc Oliver, 1969- (author)
Edition statement 17e, global edition Publication Harlow : Pearson, [2018] Copyright notice date ©2018 Phys.des. 734 stran : ilustrace ; 28 cm ISBN 978-1-292-22017-8 (brož.) Note Terminologický slovník Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Country Velká Británie Language English Copy count 10, currently available 8, at library only 1 Database Naučná literatura book
Call number Track No. Location Sublocation Info 89170 490270 Knihovna II 89170 490271 Knihovna II 89170 490272 Knihovna II 89170 490273 Knihovna II 89170 490274 Knihovna II 89170 490275 Knihovna II 89170 490276 Knihovna II In-Library Use Only 89170 490277 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 89170 490278 Knihovna II 89170 490279 Knihovna II
Number of the records: 1