Number of the records: 1
Základy marketingu
Main entry-name Karlíček, Miroslav, 1979- (author) Title statement Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Edition statement 2., přepracované a rozšířené vydání Publication Praha : Grada, 2018 Phys.des. 285 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5869-5 (brož.) Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings marketing konkurenční boj Form, Genre kolektivní monografie collective monographs Annotation Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů. Conspect 658 - Řízení a správa podniku Country Česko Language Czech Copy count 10, currently available 7, at library only 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 101447 490287 Knihovna II 101447 490288 Knihovna II 101447 490289 Knihovna II 101447 490290 Knihovna II 101447 490291 Knihovna II 101447 490292 Knihovna II 101447 490293 Knihovna II vypůjčený (until 03.09.2024) 101447 490294 Knihovna II In-Library Use Only 101447 490295 Knihovna II 101447 490296 Knihovna II vypůjčený (until 03.09.2024)
Number of the records: 1