Number of the records: 1
Základy marketingu
Main entry-name Karlíček, Miroslav, 1979- (author) Title statement Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv Edition statement 2., přepracované a rozšířené vydání Publication Praha : Grada, 2018 Phys.des. 285 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-247-5869-5 (brož.) Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings marketing konkurenční boj Form, Genre kolektivní monografie collective monographs Annotation Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů. Conspect 658 - Řízení a správa podniku Country Česko Language Czech Copy count 10, currently available 6, at library only 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 101447 490287 Knihovna II 101447 490288 Knihovna II vypůjčený (until *17.06.2024) 101447 490289 Knihovna II 101447 490290 Knihovna II 101447 490291 Knihovna II 101447 490292 Knihovna II 101447 490293 Knihovna II vypůjčený (until 03.09.2024) 101447 490294 Knihovna II In-Library Use Only 101447 490295 Knihovna II 101447 490296 Knihovna II vypůjčený (until 03.09.2024)
Number of the records: 1