Number of the records: 1
International marketing
Main entry-name Král, Petr (author) Title statement International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook Another responsib. Machková, Hana (author)
Lhotáková, Markéta, 1971- (author)
Cook, Gina, 1970- (author)
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů (publisher) Edition statement Second revised edition Publication Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016 Phys.des. 245 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-245-2152-7 (brožováno) : Kč 380,00 Note Na obálce: University of Economics, Prague, Faculty of International Relations Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings mezinárodní marketing international marketing Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku Country Česko Language English Copy count 1, currently available 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 101581 490657 Knihovna II
Number of the records: 1