Number of the records: 1
Internetový marketing
Main entry-name Janouch, Viktor, 1961- (author) Title statement Internetový marketing / Viktor Janouch Edition statement 2. vydání Issue data V Brně : Computer Press, 2014 Phys.des. 376 stran : ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-251-4311-7 (brožováno) Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings internetový marketing public relations přímý marketing Internet marketing Form, Genre příručky handbooks and manuals Annotation Příručka poskytuje komplexní pohled na problematiku Internetu pro pochopení požadavků a podmínek, jejichž splněním je možné dosáhnout úspěchu v marketingu. Conspect 658 - Řízení a správa podniku Country Česko Language Czech Copy count 3, currently available 2 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 101818 491466 Knihovna II 101818 491467 Knihovna II vypůjčený (until 13.05.2024) 101818 491468 Knihovna II
Number of the records: 1