Number of the records: 1
Systematic classroom assessment
Main entry-name Bonner, Sarah M. (author) Title statement Systematic classroom assessment : an approach for learning and self-regulation / Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen Another responsib. Chen, Peggy P. (author)
Edition statement First published Issue data New York ; London : Routledge, 2019 Phys.des. vi, 226 stran : ilustrace, tabulky, grafy ; 26 cm ISBN 978-1-138-56577-7 (brožováno) 978-1-138-56576-0 (vázáno) Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Subj. Headings hodnocení žáků management třídy motivace k učení efektivita vyučování - měření autoregulace učení cílená zpětná vazba Form, Genre příručky pro učitele Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání Country Spojené státy americké * Velká Británie Language English Copy count 1, currently available 0 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 103050 495168 Knihovna III Dlouhodobá výpůjčka - učitel
Number of the records: 1