Number of the records: 1  

Systematic classroom assessment

  1. Main entry-name Bonner, Sarah M. (author)
    Title statementSystematic classroom assessment : an approach for learning and self-regulation / Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen
    Another responsib. Chen, Peggy P. (author)
    Edition statementFirst published
    Issue dataNew York ; London : Routledge, 2019
    Phys.des.vi, 226 stran : ilustrace, tabulky, grafy ; 26 cm
    ISBN978-1-138-56577-7 (brožováno)
    978-1-138-56576-0 (vázáno)
    NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Subj. Headings hodnocení žáků
    management třídy
    motivace k učení
    efektivita vyučování - měření
    autoregulace učení
    cílená zpětná vazba
    Form, Genre příručky pro učitele
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    CountrySpojené státy americké * Velká Británie
    LanguageEnglish
    Copy count1, currently available 0
    DatabaseNaučná literatura
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    103050495168KnihovnaIIIDlouhodobá výpůjčka - učitel
    Systematic classroom assessment

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.