Number of the records: 1  

Using differentiated classroom assessment to enhance student learning

  1. Main entry-name Moon, Tonya R. (author)
    Title statementUsing differentiated classroom assessment to enhance student learning / Tonya R. Moon, Catherine M. Brighton, and Carol A. Tomlinson
    Another responsib. Brighton, Catherine M. (author)
    Tomlinson, Carol A., 1944- (author)
    Edition statementFirst published
    Issue dataNew York ; London : Routledge, 2020
    Phys.des.x, 124 stran : ilustrace, tabulky ; 20 cm
    ISBN978-1-138-32096-3 (vázáno)
    978-1-138-32097-0 (brožováno)
    EditionStudent assessment for educators
    NoteObsahuje bibliografie a rejstřík
    Subj. Headings hodnocení žáků
    individuální přístup
    sumativní hodnocení - strategie
    formativní hodnocení - strategie
    efektivita vyučování
    Form, Genre příručky pro učitele
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    CountrySpojené státy americké * Velká Británie
    LanguageEnglish
    Copy count1, currently available 0
    DatabaseNaučná literatura
    book

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    103051495169KnihovnaIIIDlouhodobá výpůjčka - učitel

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.