Number of the records: 1
Marketingový výzkum
Main entry-name Tahal, Radek, 1970- (author) Title statement Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv Edition statement První vydání Publication Praha : Grada Publishing, 2017 Phys.des. 261 stran : ilustrace ; 25 cm ISBN 978-80-271-0206-8 (vázáno) Edition Expert Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Subj. Headings marketingový výzkum výzkumné projekty marketing - kvantitativní výzkum marketing - kvalitativní výzkum Form, Genre kolektivní monografie Annotation Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Conspect 005 - Management. Řízení Country Česko Language Czech Copy count 2, currently available 1 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 103286 495774 Knihovna II vypůjčený (until 17.06.2024) 103286 497423 Knihovna II
Number of the records: 1