Number of the records: 1  

Manuál rektora se jmény studentů zapsaných v ztracené matrice Univerzity Karlovy v Praze v letech 1580-1582

  1. Title statementManuál rektora se jmény studentů zapsaných v ztracené matrice Univerzity Karlovy v Praze v letech 1580-1582 : poznamenání jmen profesorův a jiných preceptorův v učení pražském z roku 1604 = Manuale rectoris nomina eorum continens, qui in albo Universitatis Carolinae Pragensis nunc perdito ab anno 1560 usque ad annum 1582 inscripti sunt : consignatio professorum aliorumque praeceptorum studii pragensis anno 1604 facta. I. díl / k vydání připravil Karel Beránek
    Another responsib. Beránek, Karel, 1924-2015 (editor)
    Edition statement1. vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova, 1981
    Phys.des.206 stran faksimile ; 24 cm + 2 listy obrazových příloh na volných listech
    ISBN(Brožováno) : Kčs 32,00
    EditionKnižnice archívu Univerzity Karlovy ; svazek č. 9
    Portion of titlePoznamenání jmen profesorův a jiných preceptorův v učení pražském z roku 1604
    Consignatio professorum aliorumque praeceptorum studii pragensis anno 1604 facta
    Par.titleManuale rectoris nomina eorum continens, qui in albo Universitatis Carolinae Pragensis nunc perdito ab anno 1560 usque ad annum 1582 inscripti sunt
    Note500 výtisků
    Obsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
    Language noteČástečně souběžný latinský text, české, francouzské a ruské resumé
    Subj. Headings Univerzita Karlova
    univerzity - Česko
    vysokoškolští studenti - Česko - 16. století
    vysokoškolští učitelé - Česko - 17. století
    univerzitní matriky - Česko - 16.-17. století
    Praha (Česko)
    Form, Genre seznamy
    Chronological data 16. století
    17. století
    16.-17. století
    1560-1582
    1604
    Conspect378 - Vysoké školy
    CountryČesko
    LanguageCzech * Latin
    Copy count1, currently available 1
    DatabaseNaučná literatura
    book

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    104430/1497924KnihovnaIIILocking

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.