Number of the records: 1  

Faktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Chebeň, Juraj (author)
    Title statementFaktory vplývajúce na zmenu marketingových stratégií v období globalizácie / Juraj Chebeň
    NotePlný text článku dostupný v tištěném sborníku i v elektronické podobě
    In Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2006. - s. 179-186
    Subj. Headings řízení podniku
    marketing
    marketing inovací
    marketingové strategie
    globalizace
    Form, Genre články ze sborníku
    Conspect339 - Obchod
    CountryČesko
    LanguageSlovak
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.