Number of the records: 1
Marketing očima světových marketing manažerů
Main entry-name Solomon, Michael R., 1956- (author) Title statement Marketing očima světových marketing manažerů / Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] Another responsib. Marshall, Greg W. (author)
Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, c2006 Phys.des. [24], vi, 572 s. ISBN 80-251-1273-X (váz.) : Kč 1200,00 Edition Business books Subj. Headings marketing vývoj marketingu marketingové pojmy marketingové strategie strategický management marketingový plán marketingový mix marketingové nástroje marketingová komunikace marketingová analýza marketingový výzkum spokojenost zákazníků řízení vztahů se zákazníky organizace a veřejnost Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Country Česko Language Czech Copy count 3, currently available 3 Database Učebnice Call number Track No. Location Sublocation Info 79961 415628 Knihovna II 79961 414610 Knihovna II 79961 414611 Knihovna II
Number of the records: 1