Number of the records: 1
Strategický marketing
Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (author) Title statement Strategický marketing : [strategie a trendy] / Dagmar Jakubíková Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2008 Phys.des. 269 s. : il. ISBN 978-80-247-2690-8 (váz.) Edition Expert Note Dotisk 2009 Subj. Headings marketing marketingové strategie marketingové nástroje marketingový mix strategická analýza Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Country Česko Language Czech Copy count 8, currently available 7 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 85911 432668 Knihovna II 85911 432669 Knihovna II 85911 432670 Knihovna II 85911 438028 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 85911 438029 Knihovna II 85911 438030 Knihovna II 85911 438031 Knihovna II 85911 438032 Knihovna II
Number of the records: 1