Number of the records: 1
Strategický marketing
Main entry-name Jakubíková, Dagmar, 1948- (author) Title statement Strategický marketing : [strategie a trendy] / Dagmar Jakubíková Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2008 Phys.des. 269 s. : il. ISBN 978-80-247-2690-8 (váz.) Edition Expert Note Dotisk 2009 Subj. Headings marketing marketingové strategie marketingové nástroje marketingový mix strategická analýza Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice Country Česko Language Czech Copy count 8, currently available 6 Database Naučná literatura Call number Track No. Location Sublocation Info 85911 432668 Knihovna II vypůjčený (until 10.06.2024) 85911 432669 Knihovna II 85911 432670 Knihovna II 85911 438028 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 85911 438029 Knihovna II 85911 438030 Knihovna II 85911 438031 Knihovna II 85911 438032 Knihovna II
Number of the records: 1