Number of the records: 1  

Líšia sa aktuálne pohľady na učebné úlohy od tradičného chápania?

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Prokša, Miroslav (author)
    Title statementLíšia sa aktuálne pohľady na učebné úlohy od tradičného chápania? = Are the current points of view on questions different from traditional interpretation? / Miroslav Prokša
    Par.titleAre the current points of view on questions different from traditional interpretation?
    In . Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX Mezinárodní seminář o výuce chemie. - s. 149-154 : 1 tab.
    Subj. Headings chemie
    vyučování chemie
    didaktika chemie
    učební úlohy
    základní školy
    střední školy
    Slovensko
    Form, Genre články ze sborníku
    Conspect371 - Školství (organizace)
    CountryČesko
    LanguageSlovak
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.