Number of the records: 1  

Konstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Štorek, Petr (author)
    Title statementKonstruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Petr Štorek, Jiří Nikl
    Another responsib. Nikl, Jiří, 1943- (author)
    In . Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011 E-learning 2011. - s. 190-194 : 2 obr.
    Subj. Headings blended learning
    informační a komunikační technologie
    konstruktivismus
    didaktické cvičení
    základní školy
    Form, Genre články ze sborníku
    Conspect371 - Školství (organizace)
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.