Number of the records: 1  

Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Keřt, Radim (author)
    Title statementCustomer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb / Radim Keřt
    NoteV tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    In . Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006 IMEA 2006. - s. 30
    Subj. Headings management
    řízení vztahů se zákazníky
    spokojenost zákazníků
    konkurenceschopnost
    Form, Genre články ze sborníku
    Conspect005 - Management. Řízení
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.