Number of the records: 1  

Personal cultural orientation and consumer ethnocentrism

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Wanninayake, W. M. C. Bandara (author)
    Title statementPersonal cultural orientation and consumer ethnocentrism : exploring the moderating role of gender / W.M.C. Bandara Wanninayake, Miloslava Chovancová
    Another responsib. Chovancová, Miloslava, 1952- (author)
    Phys.des.3 tab., 1 schéma
    Dostupné též v elektronické podobě
    In . Hradec Economic Days 2012 Hradecké ekonomické dny 2012. - S. 221-226
    Subj. Headings spotřebitelé
    spotřebitelské chování
    etnocentrismus
    gender
    výzkum
    Srí Lanka
    Form, Genre články ze sborníku
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    CountryČesko
    LanguageEnglish
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.