Number of the records: 1  

Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika)

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Palatková, Monika, 1970- (author)
    Title statementMapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / Monika Palatková
    Phys.des.1 tab., 1 schéma
    Par.titleThe strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic)
    Dostupné též v elektronické podobě
    In . Hradecké ekonomické dny 2013 Hradecké ekonomické dny 2013. - S. 37-44
    Subj. Headings management destinací
    marketing destinací
    Balanced Scorecard
    Česko
    Form, Genre články ze sborníku
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    CountryČesko
    LanguageCzech
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.