Number of the records: 1  

Analýza matematických představ dětí se sluchovým postižením

  1. Main entry-name Vítová, Jitka, 1976- (author)
    Title statementAnalýza matematických představ dětí se sluchovým postižením / Jitka Vítová
    Another responsib. Univerzita Hradec Králové. Ústav primární a preprimární edukace
    Edition statementVydání první
    PublicationHradec Králové : Gaudeamus, 2014
    Phys.des.106 stran : ilustrace (převážně barevné)
    ISBN978-80-7435-506-6 (brožováno)
    NoteNad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta, Ústav primární a preprimární edukace. Publikace vydána v rámci projektu: Inovace a internacionalizace profesní přípravy pedagogů v 21. století
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteČeské a anglické resumé
    Subj. Headings děti se sluchovým postižením
    děti předškolního věku
    speciální pedagogika
    matematické myšlení
    jazykové dovednosti
    pedagogický výzkum - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    CountryČesko
    LanguageCzech
    Copy count21, currently available 20, at library only 1
    DatabaseNaučná literatura
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    95383472707KnihovnaIII
    95383472708KnihovnaIII
    95383472709KnihovnaIII
    95383472710KnihovnaIII
    95383472711KnihovnaIII
    95383472712KnihovnaIII
    95383472713KnihovnaIII
    95383472714KnihovnaIII
    95383472715KnihovnaIII
    95383472716KnihovnaIII
    95383472717KnihovnaIII
    95383472718KnihovnaIII
    95383472719KnihovnaIII
    95383472720KnihovnaIII
    95383472721KnihovnaIII
    95383472722KnihovnaIII
    95383472723KnihovnaIII
    95383472724KnihovnaIII
    95383472725KnihovnaIII
    95383472726KnihovnaIIIIn-Library Use Only
    95383483720KnihovnaIII
    Analýza matematických představ dětí se sluchovým postižením

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.