Number of the records: 1  

Speciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Franiok, Petr, 1959- (author)
    Title statementSpeciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením / Petr Franiok
    In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 7-14
    Subj. Headings speciálněpedagogická diagnostika
    speciální pedagogika
    speciální vzdělávací potřeby
    žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
    děti s mentálním postižením
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationDítě, žák s mentálním postižením je sociální bytost a stejně jako každý jiný člověk potřebuje sociální kontakty a vztahy. Nejzásadnější koncepční změnou, ke které v českém speciálním školství a speciálním vzdělávání v posledních dvaceti letech došlo, je skutečnost, že výchova a vzdělání žáků s postižením, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se stává postupně v souvislosti s inkluzivními trendy v edukaci záležitostí široce pojatého základního vzdělávání. Současný pohled na klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení zejména v případech dětí a žáků předurčuje významnou roli školskému poradenskému zařízení - speciálněpedagogickému centru jako místu, kde se realizuje multidimenzionální pojetí speciálněpedagogické diagnostiky.
    Child, pupil with special educational needs, mentally handicapped pupil is human being. The human being want social relationships for their development and this is possible over therapeutic interventions during multidimension operation.
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.