Number of the records: 1
Speciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Franiok, Petr, 1959- (author) Title statement Speciálně pedagogická diagnostika a její multidimenzionální pojetí ve vzdělávání žáků s mentálním postižením / Petr Franiok In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 7-14 Subj. Headings speciálněpedagogická diagnostika speciální pedagogika speciální vzdělávací potřeby žáci se speciálními vzdělávacími potřebami děti s mentálním postižením Form, Genre články ze sborníku Annotation Dítě, žák s mentálním postižením je sociální bytost a stejně jako každý jiný člověk potřebuje sociální kontakty a vztahy. Nejzásadnější koncepční změnou, ke které v českém speciálním školství a speciálním vzdělávání v posledních dvaceti letech došlo, je skutečnost, že výchova a vzdělání žáků s postižením, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se stává postupně v souvislosti s inkluzivními trendy v edukaci záležitostí široce pojatého základního vzdělávání. Současný pohled na klasifikaci a diagnostiku mentálního postižení zejména v případech dětí a žáků předurčuje významnou roli školskému poradenskému zařízení - speciálněpedagogickému centru jako místu, kde se realizuje multidimenzionální pojetí speciálněpedagogické diagnostiky. Child, pupil with special educational needs, mentally handicapped pupil is human being. The human being want social relationships for their development and this is possible over therapeutic interventions during multidimension operation. Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1