Number of the records: 1  

Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Matušínská, Kateřina, 1980- (author)
    Title statementJak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / Kateřina Matušínská, Marta Wilczková
    Another responsib. Wilczková, Marta (author)
    Phys.des.1 tabulka
    Par.titleHow to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region?
    In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 99-106
    Subj. Headings marketing
    marketingová komunikace
    reklama a propagace
    marketingový výzkum - Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
    segmentace trhu - Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
    osoby 50+ - Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
    senioři - Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationTato kapitola se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základě primárního výzkumu, který byl prioritně zaměřen na výtvorem segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let (potenciálních seniorů) byly navrženy vhodné marketingové komunikační programy pro tyto jednotlivé segmenty v rámci vymezené cílové skupiny. Primární výzkum byl geograficky vymezen na Moravskoslezský kraj. Segmentační profil byl vytvořen v programu SPSS pomocí shlukové analýzy - dvoustupňového shlukování.
    This chapter focuses on the segmentation and marketing potential of the specific and significant target group of the population 50+ which could be a goldmine for companies which are planning to target seniors in the near future. This fact could be also the impulse of the new marketing tendency formation - marketing of „grey markets". The attention is given to the outputs of the realized primary marketing research of the defined target group (50 - 60 as an economical active). Then the segmentation profile of the target group (50 -60) was generated and the suitable marketing communication programs for the created segments in this determined target group were proposed. The primary marketing research was realized in the area of the Moravian-Silesian Region. The segmentation profile is the output from the computer programme SPSS - Cluster Analysis - Two-step clustering.
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.