Number of the records: 1  

Základy statistického zpracování pedagogicko-psychologického výzkumu

  1. Main entry-name Lašek, Jan, 1950- (author)
    Title statementZáklady statistického zpracování pedagogicko-psychologického výzkumu / Jan Lašek, Martina Chrzová
    Another responsib. Maněnová, Martina, 1964- (author)
    Univerzita Hradec Králové. Pedagogická fakulta
    Edition statementVydání první
    PublicationHradec Králové : Gaudeamus, 2003
    Phys.des.42 stran : ilustrace
    ISBN80-7041-749-8 (brožováno)
    NoteNad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings matematická statistika
    statistické metody
    testování statistických hypotéz
    pedagogický výzkum
    psychologický výzkum
    Form, Genre vysokoškolská skripta
    Conspect519 - Kombinatorika. Teorie grafů. Matematická statistika. Operační výzkum. Matematické modelování
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    CountryČesko
    LanguageCzech
    Copy count25, currently available 19, at library only 2
    DatabaseSkripta
    View book information on page www.obalkyknih.cz

    book

    Call numberTrack No.LocationSublocationInfo
    S 4407384424SkriptaIn-Library Use Only
    S 4407384425SkriptaDlouhodobá výpůjčka - učitel
    S 4407384426Skripta
    S 4407384427Skripta
    S 4407384428Skripta
    S 4407384429SkriptaIn-Library Use Only
    S 4407384430Skripta
    S 4407384431Skripta
    S 4407384432Skripta
    S 4407384434SkriptaDlouhodobá výpůjčka - učitel
    S 4407384435Skripta
    S 4407384436Skripta
    S 4407384440Skripta
    S 4407384441Skripta
    S 4407384443Skripta
    S 4407384444Skripta
    S 4407384445Skripta
    S 4407384446Skripta
    S 4407384447Skripta
    S 4407384448Skriptavypůjčený (until 09.09.2032)
    S 4407384449Skripta
    S 4407384450Skripta
    S 4407384451Skripta
    S 4407384452Skripta
    S 4407384453SkriptaDlouhodobá výpůjčka - učitel
    Základy statistického zpracování pedagogicko-psychologického výzkumu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.