Number of the records: 1  

Relationship marketing and its importance in the contemporary marketing management

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Rembielak-Vitchev, Grażyna (author)
    Title statementRelationship marketing and its importance in the contemporary marketing management / Grazyna Rembielak-Vitchev
    Dostupné též v elektronické podobě
    In Hradecké ekonomické dny 2009. Hradecké ekonomické dny 2009. - s. 349-355 : 1 tb., il.
    Subj. Headings marketing
    cílový marketing
    moderní marketing
    teorie marketingu
    zákazníci
    Form, Genre články ze sborníku
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    CountryČesko
    LanguageEnglish
    URLhttp://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.