Number of the records: 1
Marketingová komunikace a public relations
SYS 0040618 LBL 03695cam-a22008777i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20240418121855.8 008 150827s2015----xr------------000-0-cze-- 015 $a cnb002727662 020 $a 978-80-246-3075-5 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)932000022 040 $a ABA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122 245 00
$a Marketingová komunikace a public relations : $b výklad pojmů a teorie oboru / $c Jan Halada (ed.) 246 1-
$i Název v tiráži: $a Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, $c 2015 300 $a 118 stran : $b ilustrace, portréty 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Dotisk 2016 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0115014 $a public relations $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0061603 $a oborová terminologie $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0011475 $a terminologické slovníky $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0039243 $a výkladové slovníky $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*m0347664 $a Halada, Jan, $d 1942- $4 edt 910 $a HKD002 $b 96547-II
Number of the records: 1