Number of the records: 1
Rok profesorů
SYS 0041582 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20211115095728.3 008 170111s2014----xr-||||||||||-10|-0dcze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574 072 $a 929 $x Biografie $9 8 $T . $7 hk_us_auth*m0351186 100 1-
$7 hk_us_auth*0067217 $a Jůzl, Miloslav, $d 1949- $4 aut 245 10
$a Rok profesorů = $b The year of professors / $c Miloslav Jůzl 246 31
$a Year of professors 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 520 3-
$a Příspěvek vychází z postulátu, že bez znalostí minulosti a současnosti by bylo obtížné vyslovit prognózy a perspektivy pro další vývoj jakékoliv vědy, sociální pedagogiku nevyjímaje. Autor příspěvku proto upírá pozornost na dvě nejvýznačnější osobnosti působící v tomto oboru posledních 40 let a již položili základy moderní české sociální pedagogiky. 520 3-
$a The paper is based on the postulate that without knowledge of past and present it would be difficult to express prognoses and perspectives for further development of any science; social pedagogy is no exception. The author's attention is thus focused on two most eminent personalities who have been working in this field for last 40 years and who laid the foundations of modern Czech social pedagogy. 600 17
$7 hk_us_auth*m0372314 $a Přadka, Milan, $d 1933- $2 czenas 600 17
$7 hk_us_auth*m0373254 $a Kraus, Blahoslav, $d 1943- $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0077007 $a sociální pedagogika $z Česko $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0102906 $a sociální pedagogové $z Česko $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0090370 $a monografie $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 655 -7
$7 hk_us_auth*0066644 $a medailony $2 czenas 773 0-
$w hk_us_cat*0032408 $t Perspektivy sociální pedagogiky v 21. století $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 $h 395 s. $z 978-80-7435-407-6 (brož.) $7 m2am $g S. 78-89 910 $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1