Number of the records: 1
Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions
SYS 0047094 LBL 00000nam-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20231013142959.6 008 180625s2018----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 978-1-138-67229-1 $q (vázáno) 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 -7
$a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351573 100 1-
$7 hk_us_auth*0095497 $a Furtak, Erin Marie $4 aut 245 10
$a Supporting teachers' formative assessment practice with learning progressions / $c Erin Marie Furtak 250 $a First published 264 -1
$a New York : $b Routledge, Taylor & Francis Group, $c 2018 300 $a xii, 199 stran : $b ilustrace 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 adacarrier 490 1-
$a Routledge research in education 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 650 07
$7 hk_us_auth*0016966 $a vzdělávací instituce a organizace $z Spojené státy americké $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010180 $a pedagogické dovednosti $z Spojené státy americké $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009047 $a vzdělávání učitelů $z Spojené státy americké $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010180 $a pedagogické dovednosti $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0071488 $a pedagogická evaluace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0095507 $a formativní hodnocení $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0074340 $a profesní rozvoj $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008324 $a příručky $2 czenas 830 -0
$7 hk_us_auth*0058795 $a Routledge research in education 910 $a HKD002 $b 99458-III
Number of the records: 1