Number of the records: 1
Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Sehnalová, Vladimíra, 1956- (author) Title statement Využití tabletu ve vzdělávání osob se specifickými potřebami / Vladimíra Sehnalová, Petr Škuta Another responsib. Škuta, Petr (author)
In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 67-74 (nečíslované strany) Subj. Headings informační a komunikační technologie ve vzdělávání tablety (počítače) podpůrná opatření (vzdělávání) studenti se speciálními vzdělávacími potřebami žáci se speciálními vzdělávacími potřebami speciální pedagogika Form, Genre články ze sborníku Annotation Tablet iPad je výkonný učební nástroj také pro studenty se speciálními potřebami. Nástroje, funkce a aplikace tabletu mohou podpořit rozvoj komunikačních schopností, dotykové monitory ovládají i hendikepovaní žáci, kteří nezvládnou práci s běžným počítačem. Studenti se specifickými vzdělávacími potřebami mohou při práci s tablety využívat funkce: Asistovaný přístup, Předčítač, Čtečka, Předvídání slov, VoiceOver, Zvětšení, Titulky, AssistiveTouch a další. Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1