Number of the records: 1  

Online k mladším žákům

  1. SYS0050105
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190328100742.4
    008
      
    190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0068702 $a Zelenda, Stanislav $4 aut
    245
    10
    $a Online k mladším žákům : $b T-doupata / $c Stanislav Zelenda
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    500
      
    $a Ve sborníku je pouze rozšířený abstrakt článku, vlastní příspěvek chybí.
    520
    3-
    $a Dosavadní výsledky projektu Talnet - online k přírodním vědám zaměřeného na poskytování vzdělávacích příležitostí a identifikaci nadaných potvrzují, že většina žáků ve věku nad 13 let je schopna dobře se vyrovnat s prostředky a metodami online learningu. Jinak je tomu ovšem s mladšími žáky. Koncepce T-doupat, kde učitel představuje aktivitu či úkoly a plní úlohu lokálního facilitátora reagujícího na aktuální podmínky žáků, je jedním z možných řešení, jak nabídnout vzdělávací příležitosti pro rozvoj nadání i mladším žákům do 12 let. Tento model dovoluje přímou interakci zvídavých žáků s oborovým expertem za místní podpory učitele. Nejen individuální aktivita žáka založená na interakci s oborovým expertem, ale i práce ve skupinách, tolik náročná na režii v tradičním e-learningu, musí být přirozenou formou práce v T-doupatech. Bylo zapotřebí navrhnout takové online prostředí, které odpovídá zvolené metodě, respektuje dovednosti žáků, komunikované obsahy, ale i představy a dovednosti učitelů. Abychom vyhověli všem těmto požadavkům, využili jsme platformu Liferay Portal 6.1.1 a Liferay Social Office Community Edition. V příspěvku budou představeny základní principy, technologické řešení a ilustrovány výsledky experimentu z oborů matematika, chemie a fyzika probíhajícím v letech 2012 - 2014 ve spolupráci projektu Talnet a ZŠ v Malenovicích. Ukazuje se, že zvolené řešení vyhovuje i požadavkům na intenzivní týmovou spolupráci v jiném typu online vzdělávání: týmovým výzkumným aktivitám pro heterogenní skupiny žáků a studentů.
    610
    27
    $7 hk_us_auth*0091443 $a Talnet (projekt) $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0016073 $a přírodovědné předměty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034727 $a přírodní vědy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0088229 $a vzdělávací projekty $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0036988 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2014 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2014 $h 134 s. $z 978-80-7435-481-6 $7 m2am $g S. 127 (pouze rozšířený abstrakt)
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.