Number of the records: 1
Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie
SYS 0052190 LBL 01927cam^a22005177i^4500 003 CZ-HkUHK 005 20231013143204.6 007 ta 008 190808s2017^^^^xo^ac^^e^^^^^^000^0^slo^d 020 $a 978-80-557-1338-0 $q (vázáno) 040 $a OSD001 $b cze $d CBD007 $e rda 041 0-
$a slo $a hrv 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351458 100 1-
$7 hk_us_auth*m0555307 $a Odaloš, Pavol, $d 1960- $4 aut 245 10
$a Manipulačno-komunikačné a persuazívno-komunikačné koncepcie / $c Pavol Odaloš a kol. 250 $a Vydanie prvé 264 -1
$a Banská Bystrica : $b Belianum, $c 2017 300 $a 203 stran : $b ilustrace, portréty, faksimile ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Filozofická fakulta 500 $a Nad názvem: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Filozofická fakulta 500 $a 300 výtisků 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 546 $a Částečně text v chorvatštině 650 -7
$7 hk_us_auth*0010188 $a mediální komunikace $2 czenas 650 -7
$7 hk_us_auth*0074878 $a manipulace (psychologie) $2 czenas 650 -7
$7 hk_us_auth*0068843 $a persuaze $2 czenas 650 -7
$7 hk_us_auth*m0096351 $a komunikace (sdělování) $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0090591 $a reklamní strategie $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas 710 2-
$7 hk_us_auth*0087557 $a Univerzita Mateja Bela. $b Filozofická fakulta $4 pbl 810 2-
$a Univerzita Mateja Bela (Banská Bystrica, Slovensko). $t Filozofická fakulta 830 $a Filozofická fakulta (Belianum) 910 $a HKD002 $b 101943
Number of the records: 1