Number of the records: 1  

Problémy a perspektivy prvního stupně základní školy

  1. SYSm0219388
    LBL
      
    02640cam^a22006497i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20240117110907.7
    008
      
    970516s1978^^^^xr^a---e^^^^^^||1^|^cze^^
    015
      
    $a cnb000416400
    020
      
    $q (Vázáno) : $c Kčs 31,00
    035
      
    $a (OCoLC)5335367
    040
      
    $a ABA001 $b cze $c CBA001 $d ABA001 $d CBD007 $d HKD002 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b ger $b rus
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351570
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0403678 $a Kořínek, Miroslav, $d 1922- $4 aut
    245
    10
    $a Problémy a perspektivy prvního stupně základní školy / $c Miroslav Kořínek
    250
      
    $a Vydání 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Státní pedagogické nakladatelství, $c 1978
    300
      
    $a 263 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Pedagogická teorie a praxe
    500
      
    $a 1500 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
      
    $a Práce analyzuje vývoj prvního stupně základní školy a snaží se formulovat jeho perspektivy z hlediska potřeb rozvoje dítěte. Podává nástin přestavby obsahové a organizační struktury prvního stupně školy v systému středního, případně úplného středního vzdělání a upozorňuje na některé problémy realizace tohoto nového pojetí.
    546
      
    $a Ruské a německé resumé
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015295 $a základní vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0096106 $a pedagogická prognostika $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0039020 $a monografie $2 czenas
    830
    -0
    $a Pedagogická teorie a praxe
    910
      
    $a HKD002 $b 37284

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.