Number of the records: 1
Customer relationship management
SYS 0003202 LBL 00000nam-a22^^^^^7a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20111114123711.3 007 ta 008 101108s2006----xxu|||||-||||-00|-0-eng-d 020 $a 0-471-27133-0 (brož.) $z 978-0-471-27133-8 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*0059510 $a Kumar, V., $d 1957- $4 aut 245 10
$a Customer relationship management : $b a database approach / $c V. Kumar, Werner J. Reinartz 260 $a Hoboken : $b John Wiley & Sons, $c c2006 300 $a xxiv, 323 s. : $b il. 650 07
$7 hk_us_auth*m0034748 $a management $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0067805 $a řízení vztahů se zákazníky 650 04
$7 hk_us_auth*m0039937 $a řízení podniku 650 04
$7 hk_us_auth*0067805 $a řízení vztahů se zákazníky 650 07
$7 hk_us_auth*0008998 $a databáze $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*0059511 $a Reinartz, Werner J. $4 aut 910 $a HKD002
Number of the records: 1