Number of the records: 1
Principles of marketing
Main entry-name Kotler, Philip, 1931- (author) Title statement Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong Another responsib. Armstrong, Gary (author)
Edition statement 14th ed. Issue data Boston : Pearson/Prentice Hall, c2012 Phys.des. 1 sv. (různé stránkování) : barev. il. ISBN 978-0-13-216712-3 (váz.) 978-0-13-216719-2 (student value ed.) Wrong ISBN 0-13-216712-3 0-13-216719-0 Portion of title Marketing Subj. Headings marketing marketingový management marketingové nástroje marketingové strategie marketingový mix Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku Country Spojené státy americké Language English Copy count 2, currently available 1 Database Naučná literatura book
Call number Track No. Location Sublocation Info 89170 444168 Knihovna II Dlouhodobá výpůjčka - učitel 89170 450688 Knihovna II
Number of the records: 1