Number of the records: 1  

Klíčová kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty a její pojetí či absence v kurikulech ČR a SR

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Černá, Libuše (author)
    Title statementKlíčová kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty a její pojetí či absence v kurikulech ČR a SR / Libuše Černá
    In Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. - S. 55-63
    Subj. Headings estetická výchova
    umělecká výchova
    kurikulum
    klíčové kompetence
    vzdělávací programy
    gymnázia - Česko
    gymnázia - Slovensko
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationAutorka v příspěvku nahlíží na klíčové kompetence v kontextu obecných cílů všeobecného vzdělávání vyššího sekundárního stupně. Soustředí se na kurikulární dokumenty čtyřletých gymnázií v ČR a SR na státní úrovni a dotýká se pojetí či absence klíčové kompetence s kulturními, uměleckými či estetickými aspekty. Odkazuje na Evropský referenční rámec a jeho 8. klíčovou kompetenci tzv. "Kulturní povědomí a vyjádření" jakožto výchozí inspiraci pro vymezení klíčové kompetence s aspekty kulturními, uměleckými či estetickými v kurikulech ČR.
    The author explores the key competences in the context of the objectives of general education upper secondary level. The author focuses on the curricula of four-year grammar public schools in Czech Republic and Slovakia. Touches the concept and the absence of key competencies with the cultural, artistic or aesthetic aspects. The contribution refers to Europian framework and its 8th key competence "Cultural awareness and expression" as it is main inspiration for defining key competencies with cultural, artistic and esthetic aspects in Czech curriculas.
    Conspect373.5 - Střední školy
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.