Number of the records: 1  

Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku

  1. Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In
    Main entry-name Vilášková, Dagmar (author)
    Title statementVyužití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku / Dagmar Vilášková
    In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 99-104
    Subj. Headings strukturované učení
    učební pomůcky
    speciální vzdělávací potřeby
    děti s autismem
    děti se zrakovým postižením
    speciální pedagogika
    pedagogika volného času
    Form, Genre články ze sborníku
    AnnotationVyužití metodiky strukturovaného učení při přípravě pomůcek pro volnočasové aktivity a ve výuce na hudební nástroj. Specifika výuky se zaměřují na jedince s autismem a vadou zraku. Prezentace v Power Pointu je doplněna videonahrávkami a názornými ukázkami pomůcek.
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    CountryČesko
    LanguageCzech
    DatabaseArticles
    References - Source document
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.