Number of the records: 1
Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Vilášková, Dagmar (author) Title statement Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku / Dagmar Vilášková In Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. - S. 99-104 Subj. Headings strukturované učení učební pomůcky speciální vzdělávací potřeby děti s autismem děti se zrakovým postižením speciální pedagogika pedagogika volného času Form, Genre články ze sborníku Annotation Využití metodiky strukturovaného učení při přípravě pomůcek pro volnočasové aktivity a ve výuce na hudební nástroj. Specifika výuky se zaměřují na jedince s autismem a vadou zraku. Prezentace v Power Pointu je doplněna videonahrávkami a názornými ukázkami pomůcek. Conspect 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1