Number of the records: 1
Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku
Článek! Pro signaturu klikni na odkaz In Main entry-name Stoličný, Peter, 1945- (author) Title statement Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku = Marketing communications at the outset of cybercultural age / Peter Stoličný Par.title Marketing communications at the outset of cybercultural age In Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - S. 9-17 Subj. Headings marketingová komunikace - 21. století guerilla marketing - 21. století neuromarketing - 21. století marketing - 21. století Form, Genre články ze sborníku Annotation Není jednoduché pokusit se o nadhled nad budoucností marketingu z hlediska obecně civilizačního i technologického. 21. století přináší nejen globální ekonomickou krizi, ale také akceleraci informačních technologií. Penetrovaný trh reklamního průmyslu a množství nových nápadů, které jsou inspirovány jinými vědními obory. Od neurologie po geografii. Od psychologie po diferenciální derivace. Od literatury po multiplikaci audiovizuálních sdělení. V takovém prostředí je nutné klást si jiný typ otázek než v minulosti, ovšem jedna konstanta v marketingu zůstává, a tou je jeho poslání: uspokojování potřeb zákazníka. It is not easy to attempt a detached view on marketing future from the perspective of both civilisation and technologies. The 21st century brings not only the economical crisis, but also an acceleration of information technologies, a penetrated market of advertising industry and a quantity of new ideas inspired by other sciences. From neurology to geography. From psychology to differential derivations. From literature to multiplication of audio-visual messages. In this kind of environment, it is necessary to ask an another type of questions than we used to ask in the past. However, one invariable in marketing remains and that is its mission: to satisfy clients' needs. Conspect 339 - Obchod Country Česko Language Czech Database Articles References - Source document article
Number of the records: 1