Number of the records: 1  

Škola bez poražených

  1. SYS0038145
    LBL
      
    04254cam-a22009257i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20201201105558.7
    008
      
    151002s2015----xr-----|------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002734947
    020
      
    $a 978-80-7530-006-5 $q (brožováno)
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0529354 $a Gordon, Thomas, $d 1918-2002 $4 aut
    240
    10
    $a Teacher effectiveness training. $l Česky
    245
    10
    $a Škola bez poražených : $b praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem / $c Thomas Gordon ; přeložila Julie Žemlová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Malvern, $c 2015
    300
      
    $a 325 stran : $b ilustrace ; $c 20 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010176 $a učitel a žák $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009960 $a pedagogická komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0073871 $a management konfliktů $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0013002 $a autorita $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0115009 $a interpersonální vztahy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010664 $a komunikační dovednosti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0018340 $a sociální dovednosti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010180 $a pedagogické dovednosti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0038390 $a pedagogická psychologie $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0008279 $a metodické příručky $2 czenas
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0086908 $a Žemlová, Julie $4 trl
    910
      
    $a HKD002 $b 95809-III

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.