Number of the records: 1  

Návrh jednotné metodiky pro hodnocení přínosu cyklostezek v České republice

  1. Jarolímková, Liběna

    Návrh jednotné metodiky pro hodnocení přínosu cyklostezek v České republice = Proposal of unified method for evaluating the contribution of cycle routes in the Czech Republic / Liběna Jarolímková. -- Summary: Článek stručně představuje návrh jednotné metodiky pro hodnocení přínosů cyklostezek v České republice. V textu jsou vysvětlené cíle, principy, podstata a přínosy navrhované metodiky a dále jsou uvedené některé příklady jejích dílčích výstupů. Metodika byla vytvořena ve spolupráci Katedry cestovního ruchu VŠE v Praze a Nadace Partnerství. Je vyvíjena od roku 2008 a průběžně testována na vybraných úsecích Labské cyklostezky. Zavedení této metodiky ve všech krajích ČR přinese jednotné a komplexní podklady využitelné na různých úrovních řízení (turistické oblasti, kraje, libovolné větší územní celky, celá ČR) a umožní také zhodnotit přínosy jednotlivých cyklotras probíhajících více kraji. -- Abstract: The article briefly introduces the proposal of unified method for evaluating the contribution of cycle routes in the Czech Republic. This method has been created in the cooperation of the Department of Tourism, University of Economics in Prague with Czech Environmental Partnership Foundation (Nadace Partnerství). It has been in development since 2008 and continuously tested on Labská cycle route. The article explains goals, principals, essence and contributions of proposed method and at the end also introduces some examples of its partial outcomes. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Hradecké ekonomické dny. -- Vydání první. -- Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2016. -- 232 s.. -- ISSN 2464-6032. -- S. 84-89.

    cykloturistika - Česko * cykloturistika - ekonomické aspekty * cyklistické stezky - Česko * cestovní ruch - Česko * ekonomika cestovního ruchu - Česko * regionální rozvoj - Česko * výzkum - Česko - 2008-2014 * články ze sborníku
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.